Razendsnel, met de glimlach & zonder gedoe

Nood aan ondersteuning? Ontdek de 24/7 support van myBlue

We garanderen 24/7 support en zijn makkelijk bereikbaar op de manier die u verkiest. We werken hierbij op maat van de klant een supportplan uit, waarbij u en elk van uw medewerkers perfect weten wat kan en hoe u ons het vlotst kunt raadplegen.

Icoon 24/7 support | myBlue - De all-in-one telecom provider voor jouw business

Low service level

Hinder maar workarounds zijn mogelijk en werkbaar.
Een onmiddellijke oplossing is niet nodig.

Icoon medium service level | myBlue - De all-in-one telecom provider voor jouw business

Medium service level

Hinder, maar er is geen workaround mogelijk. Het is wat vervelend voor 1 persoon, een onmiddellijke oplossing is niet nodig.

Icoon high service level | myBlue - De all-in-one telecom provider voor jouw business

High service level

Hinder bij kritische processen van een medewerker.
Onmiddellijke oplossing is een noodzaak.

Icoon critical service level | myBlue - De all-in-one telecom provider voor jouw business

Critical service level

Hinder en storingen bij verschillende gebruikers van een onderneming. Er zijn geen workarounds voor handen.
Onmiddellijke oplossing is een noodzaak.

Je bent in goede handen

Of het nu gaat om low, medium, high of critical support

We zorgen voor een matrix waarin u kunt terugvinden op welke manier u ons voor welk soort support kunt contacteren, afhankelijk van het service level (low, medium, high of critical). We sluiten hierrond een SLA: een Service Level Agreement.

 

Je bent altijd welkom

Ben je benieuwd naar wat myBlue.be
jou nog kan bieden?

Aarzel niet om ons te contacteren. Als IT- en communicatiepartner willen wij een toegevoegde waarde creëren en klanten laten besparen waar besparen mogelijk is. We hebben courante pakketten samengesteld aan scherpe tarieven.

Stuur ons een bericht

    Bericht verzenden
    vector Mobiel Menu myBlue